İzleyiciler

28 Kasım 2012 Çarşamba

Giordani Gold Tinted Glow Moisturiser - renkli nemlendirici ışıltılı

 
merhabalar geçen katalogdn edindiğim şuan sitede bulamamadığım bir ürün renkli nemlendirici furyasına oriflamede bu ürünle katıldı, ama devamı varmı yok mu anlayamadım.
19.90 tl idi. ismindede geçtiği gibi glow :) yni bol ışıltılı bir ürünle  kaşılaşacağımı bilerek sipariş verdim seviyorum çünkü. ama sade bir görüntü isteyenler için pek uygun olmayabilir , hatırladığım doğru ise 2 renk vardı ben beyaz tenli olduğum için açık olanını tercih ettim.


 
kıvamı koyu değil çok kapatıcı değil bol ışıltılı aydınlık görünüm veriyor eh işte hafif kapatıcı diyebilirim. sürdükten bir süre sonra sabitleniyor bir süre kurumuyor gibi hissetmem rahatsız ediyor pudra ile genelde sabitlemiyorum ben, akşama kadar kalıyor hafif çizgilere dolsada yediriyorum parmaklarmla


 
biraz bol sürülmüş hali oldu, orta karar beğendim fiyatına göre iyi mishha bb kemi deneyeceğim bakalım o nasıl ?

4 yorum:

  1. ışıltılı olması güzel ama biraz kapatıcılığı olsa daha iyi olurmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben çok kapatıcı ürünleri pek sevmiyorum cnm o nedenle iyi geliyor ama evet çok kapatıcı değil

      Sil
  2. çok duydum bunun ününü. denemem gerekir :)

    YanıtlaSil