İzleyiciler

20 Mart 2013 Çarşamba

golden rose jolly jevels 107 oje

 
Jolly jevels serisinden en çok sevdiğim renklerden biri, çok çabuk kuruyor seride kimi oje çabuk kuruyor, kimi oje kurumak bilmiyor :)


 
Melek kanatlarımızıda taktık... Ojeler çok kalıcı değil suya girince hemen soyuluyorlar bazsız kullandığım için tabiki, bazlı kullansam daha uzun sürebilirdi.

 
Renk çok güzel 2 katta güzel eşitleniyor, pullar fırçaya yeterli geliyor ama fırçaları çok ince geliyor bana daha kalın olmasını isterdim.


2 yorum:

  1. fırça boyu konusunda ben de aynı düşünüyorum biraz daha kalın olsa çok iyi olacakmış..

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    Bloğunuzu çok beğendim ve takipçiniz oldum. Sizi de bloğumda takipçi olmaya beklerim. Sevgiler.
    http://mommyslifetime.blogspot.com

    YanıtlaSil