İzleyiciler

24 Ocak 2013 Perşembe

cosmed vanilyalı nem maskesi












Lila kutudan 2 poset tester çıktı 2 kez kullanabildim. Cildim çok kuru zaten kış aylarında iyice kurumaya başladı güzel bir nemlendirici arayışındayım bir türlü tam nemlendirme sağlayamıyorum halen, hazır bu ürünün kutudan çıkmasına sevindim çokta merak ediyordum.
içinde görmüş olduğunuz siyahlıklar vanilya parçacıkları sanırım. Güzel kokuyor ben dahada baskın bir vanilya kokusu bekliyordum ama çok değil kıvamında bana göre tabikii. Cildimi germedi sürümü rahat tek poset rahat yetiyor hatta artanı annme bile sürdüm tek tek poşet halinde kutuda satılıyordu hatırladığım kadarıyla tam boyunu almış olsam ziyan ldu diye üzülürdüm. Nem kazandırdı ama beklediğim kadarda nemlendirmedi, elbette bir rahatlama bir nemlendirme oldu ama benim beklediğim kadar değil.
Kısaca aramaya devam şimdilik tam boyunu almayı düşünmüyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder