İzleyiciler

27 Ocak 2013 Pazar

Giordani Gold Yaşlanma Karşıtı Parlaklık Veren Serum


Oriflmede yeni bir ürün çıktığında illaki denemek istiyorum. Bu serumuda hem fiyatı cezbetti hemde giordani gold az buçuk kalitelidir diye aldım.
ama serumun parlaklık verişi içindeki koca pulumsu simlerden olacağı aklıma gelmemişti :))
yani ben sim falan vız gelir severim ama bu kadarı benim bile hoşlanacağım büyüklükte değil yahu







 
zaten gayet bariz görünüyor içerik resimlerde gerçi 3-4 damla içinde gelen sim pek olmuyor onları temizleyip yola devam ediyorum. serum olarak deneyimlediğim güzel emiliyor, bir nebze nemlendiriyor ve baz görevi görüyor. Ama yarar zarar göremedim bu üründen açıkçası bitirip yenisini almayı düşünmüyorum.

 
Giordani Gold Age Defying Radiance Elixir
 
Cildi yaşlanmaya karşı korumaya yardımcı olan yüksek performanslı bileşenler içeren nemlendirici serum. Cilt tarafından hızlı bir şekilde emilerek anında güzel bir ten görünümü kazandırır. Özel pipet aplikatörü kolay uygulama sağlar. En iyi sonuç için Giordani Gold Yaşlanma Karşıtı Fondötenden önce baz olarak kullanın. 15 ml.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder