İzleyiciler

22 Şubat 2013 Cuma

flormar terracotta selection double effect far ve urban decay glide on göz kalemi pembe

 
 
Bir milyoncu tabiri bir yerden 7 tl ye aldım.
bu serisi eminim çok güzel tam benim favorim far grubundan.
kahverengiyi pek sevmememe ramen son zamanlarda gözlerime yakıştırmaya başladım.
The balm nude tudeyi bile aldım ama alerji yaptı bende herkes memnun, farların kalitesi sürümleri harika ama akşama kadar kaşıntı, ağrı... zor attıyordum eve kendimi gözlerimi makyajdan arındırmak için neden böyle oldu anlamadım.
 

 
farımız kahverengi altın simli damarları olan terracotta bir ürün, bazsız uygulamada pek  perfonmans beklemek olmuyor ama bazla süper bir görüntü yakalanabiliniyor.



 
soldaki bazsız sağdaki bazlı görüntü

 
urban decay glide on pencil 7/24 göz kalemleri.
5li set halinde 110 tlye almıştım. bu pembeyi daha kullanmadım.
diğer rekleri özellikle koyu yeşil var hergün kullanıyorum. çok memnunum sadece biraz daha büyük olmalarını isterdim. yağ gibi kayıyorlar renklerini hemen veriyorlar oldukça kalıcılar akma sorunu çok çok az olsada var tabi akşam saatlerine doğru çok zor çıkartması birde yıka yıka çıkmıyor.
uygun fiyata bulursanız kaçırmayın alın derim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder