İzleyiciler

22 Şubat 2013 Cuma

lila kutu şubat


 
Ben lila kutuyu genel anlamda seviyorum her ay mini mini ve değişik ürünler görmek denemek hoşuma gidiyor, okuuğum kadarıyla bu ay arkadaşlar pek tatmin kalmamışlar.
evet daha çok deneme boy ürün ve geneli tester olmuş ama göz farı olması o açığı kapattı tabi benim fikrim bu şekilde.



manikür pedikür tozu suda fıkır fıkır oluyormuş daha denemedim, merak ediyorum.
raen yüz kremi 3 kez filan kullandım hafif formüllü çabuk emilen kokusu ağır olmayan bir krem ama benim şu soğuk havalardan mahfolmuş cildime yine yetersiz kaldı.

 
lavera göz farı güzel bir renk ışıltılı ama parça parça simli değil hoş bir ışıltısı var swatch yapıp eklesem daha iyi anlaşılır. başka renklerinede baktım ve yetersiz renk seçeneği var diye düşünüyorum, lavera %100 organik ürünler ürettiğini beyan ediyor.

 
dr.angel şampuan testerleri saçıma 1 kere ancak yeter ve bence yetersiz olmuş.
yaşlılık karşıtı kremler :) Allahım u günüdemi görecektim... :))


 
ve kalpp kalppp


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder