İzleyiciler

15 Mart 2013 Cuma

lush gezisi part - 1

 
14 Mart'ta Nişantaşı City AVM'de Lush mağazasındaki etkinlikteydim.
Bütün mağazayı gezdim ve ürünler hakkında genel bilgi aldım. Çekebildiğim ürünlerin çoğunun resmini çekmeye çalıştım. Bu benim ilk deneyimim ve ürünleri çok merak ediyordum, çok memnun kaldım. Çalışanlar bizi gayet güzel ve bilgili bir şekilde karşıladılar. Sinem hanıma tekrar teşekkürler. Bu partta banyo balisticlerinden bahsetmek istiyorum. resimde twılıght balistic kullanıldı, ürü köpür köpür çözüldü sonuçta mavi renlki bir su kalmıştı köpük uzun süre devam etti çüzel temizleme hissi ve hoş kokusu vardı. içinde lavanta ve ylang ylang yağı var

 
avobath avakado, limon otu ve bargamotlu balistik


 
twilight önce pembe giderek mavili köpürüyor :)

 
çocuklar için tasarlanmış robot şeklinde balistikıckle baby bot  sarı papatya ve lavanta özlü

phoenıx rısıng
simleriyle beni kendine çeken tarçın portakal ve baharatlı balistic
 
küvetim olsa bunu kesin alırdım simli ya :)
 
 
devam edecek..... :)))
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder