İzleyiciler

18 Mart 2013 Pazartesi

mart ayı bitenler :)

 
I Lolita el kremi lilakutudan çıkmıştı çok güzeldi bulduğum an alicimm.
Oriflame prouceus parfüm artık bu üretilmiyor güzeldi ama ağırdı zor bitirdim.

 
gratis village lavantalı duj jeli çok güzeldi ama yok bulsam alırım.
avon naturals saç maskesi ben krem gibi kullanıyorum hepsi birbirine benziyor fiyat-perfonmas ilişkisi olarak idare eder hep kullanıyorum.
doa kozmetik hindistancevizi katı yağ aslında 3 kutu bitti ama diğerlerini atmışım her hafta bir kutu kullanıyorum saçlarıma çok iyi geldi 8 mart indiriminde 6 adet stokladım

 
sampleler lavera organik kozmetik genel larak memnun kaldım. lush nemlendirici güzeldi, mario badescu ürünleri kesin almak istediğim ürünler, loccitane vucut losyonu çok güzeldi ama bu seri kokusunu pek beğenmedim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder