İzleyiciler

10 Aralık 2012 Pazartesi

1.5 aylık doa kozmetik ürünleri sonuç ve saç bakımım



merhabalar
yaklaşık 2 aydır saçlarımı iyi bir bakıma aldım. uzun zamandır organik şampuanlara yöneldim, saçlarım çok bakımsız çatal çatal ve acayip dolaşır dökülür olmuştu. uçalrı 3 hatta arada 4 çatala ayrıldığını gördüğüm tellere bile rastlıyordum .
kötü bakımsız soluk gözüküyorlardı. saçlarımı uzun zamandır boyamaktayım, ve öyle bakım filan yapmıyordum. açıkçası üşeniyordum.
ve bu kadar kötü durumdayken uzatmakta istiyordum kestirmek istemiyordum , duyduğum gördüğüm bir sürü ürünü aldım diyebilirim.

saç uzatan bakım yağı haftada bir kullanılıyor . içeriğinde bir çok yağ barındırmakta saçlarım nemliyken sürüyorum ve yarım saat sonra yıkıyorum. ekstra yumuşama filan sağlamıyor hatta saçım sertleşiyor , sürerkende yoğunlaşıyor ve zor sürülüyor, ama bu ay çok azda olsa uzaması arttı deva edip göreceğim.

katı hindistan cevizi yağı muhteşem kesinlikle tavsiye edeceğim bir ürün , yağı peteğin üzerine koyuyorum , sıvı hale geçiyor haftada bir ben bol bol kullanıyorum yağın yarısı bir seferde gidiyor , güzelce bulanıyorum diyebilirim kuru saça uyguluyorum ve bütün gece duruyor sabah yıkıyorum eksta yumuşama yine yok ama sonrası günlerde yumuşama ve acayip parlaklık oldu şuan o saç boyasını verdiği tülerme epey gitti ve yumuşaklar, çatallar epey azaldı dökülme bir nebze azaldı. kesin deneyin derim.

ürünler hakkındaki yazılarım
http://glitterwomen34.blogspot.com/2012/11/doa-kozmetik-hindistan-cevizi-yag-kat.html
http://glitterwomen34.blogspot.com/2012/11/doa-kozmetik-sac-uzamasna-yardmc-sac.html


bunlar harici petal fresh şampuan ve saç kremini bitirdim.
orta derecede memnun kaldım organik olması açısından içim rahat , krem yumuşatmadı saçlarımı yada yeterli gelmedi.

şuan lila kutudan çıkan rareblossom şampuan bitti bitecek , temizlemesi güzel , kepeğe karşı etkili idi ama kepek sorunum yok ekstra kepek yapmadı ne gibi etki tepki yaşadım bunca ürün arasında pek anlayamadım. rareblossomun saçıma uygun şampuanından denemek istiyorum yinede.

 
avonun nerdeyse her çeşit saç maskesini son saç banyosu sonu sürüyorum kolay açılsın diye çünkü çok güzel yumuşatıyor. ama bekletmiyorum hemen yıkıyorum bir maske 1 hafta ancak gidiyor :)
sadece saçım yumuşasın açılsın diye sürdüğüm için pek başka beklentim yok zaten
 
bunlrın haricinde şampuan saç kremi olarak toni guy kırmızı olan bitmek üzere volüm için olduğu yazıyor , güzel kokuyor orta derecede yumuşatıyor benim saçımı ama volüm verdiğini söyleyemem.
limango indiriminde toplamıştım bunları o nedenle pek sorun değil beklentim biaz yüksekti ama kırmızıdan bulamadım öbürlerini daha açmadım
 
 
 şimdi şampuan-saçkremi-saç maskesi ve son olarak gliss ışıltılı sprey sıkıyorum.
sallayınca ışıltılı bir hal alıyor çok hoş koku bırakıyor saçım daha rahat taranıyor. ve parlak ama bu parlaklığın çoğunu hindistan cvizi yağına borçluyuz o ayrı




işte böyle ürünlerle ilgili fikirlerimi tek tek geniş anlatacağım.
ama şuan saçlarımdan daha memnunum ne demişler bakarsan bağ bakmazsan dağ olur dimi :?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder