İzleyiciler

18 Aralık 2012 Salı

biten ürünler

 
bitenler yazısı pek yazamıyorum çünkü ambalajları direkt çöpe atma huyum var biriktiremiyorum.
bunların hepsi aynı anda bitti :))
soldan sağa devam edelim
avon saç maskesi devamlı ve oldukça hızlı tükettiğim ürünlerden bittikçe alıyorum saç kremi gibi kullanıyorum çok tutmuyorum yumuşak saçlarım oluyor.
toni guy saç kremi volüm vermeyi vaad ediyordu ama arkadından avon sürdüğüm için pek anlayamadım tek başına pek kullanmadım saçlarımı istediğim kadar yumuşatmadı ve kokusu güzeldi. limngo indirimide denk geldide almıştım öyle bir indirim olursa alırım yoksa alacağımı sanmam
rareblossom kepeğe karşı şampuan lila kutudan çıkmıştı  kepek sorunum yok organik diye kullandım, güel temizledi ama krem sürmesem saçlarımı açamazdım herhalde o denli karıştılar.kepek sorunum olmadığı için almam
doa kozmetik saç uzatıcı bakım yağı saçlarım her zamankinden daha çok uzadı diyelim anlayın.yine alacağım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder