İzleyiciler

23 Aralık 2012 Pazar

doa kozmetik ananas sabunu

 
 
merhabalar çok yoğunum post giremiyorum bu aralar bir sürü ürün birikti elimde hayırlısı :)
bu sabun çoktan bitti ancak sıra geldi düşünün.yüzümü illaki sabunla yıkamadan içim rahat etmediğinden bir alıp deneyeyim diye düşündüm fiyatıda çok cazip 2 tl doa kometiğin çeşit çeşit sabunları var sitesine girip bir bakmanızı öneririm.bu sabunu tercih etmemin sebebi göz altı morluk ve şişkinliklerine iyi geliyor ibaresi oldu ancak sabahları kullanmadım, sabah sade su ile yıkamak yeterince sıkıyor uyanır uyanmaz sabun işine giremiyorum.
ama akşamları kullandım. ve yüzümü normal sabuna göre kurutmamasından epey memnun kaldım ancak göz altı şişliği ve morluğu açısından birşey diyemeyeceğim, oda sabahları kullanmadığım için yanlış yorum olur. şimdi süt bal sabununu aldım bu sabunu yine alabilirim hoş bir kokusu var ve temizlemeside güzel. şimdiye kadar kullandığım hiçbir ürününden eyvah niye aldım dediğim ürün olmadı doa kozmetiğin iyi aramız :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder