İzleyiciler

14 Aralık 2012 Cuma

dore takı kutusu- avon yılbaşı makyaj seti küçük boy

 
 
sevgili arkadaşım mary'nin son alışverişinden
dore den aldık. dore ülker bünyesinde avon, oriflame gibi katalogdan satış yapan bir kozmetik firması, ilk alışverişimizi beraber yaptık mary'le ruj, dudak kalemi, far, rimel, takı kutusu, krem, bb krem, maske göz kalemi saç boyası aldık. tek tek tanıtılacak elbet.
ilk defa doreden alışveriş yaptım. bakalım ürünler nasıl ? 

 
takı kutusu çok hoş anahtarı var 56 tlye danışman geliş fiyatı normal fiyatı 69tl ama o kadarda değeceğini düşünmüyorum açıkçası.zaten çeyizlik alındı.ama boyut çokta büyük değil doğrusu daha büyük olsaydı iyiydi.


 
 
bu makyaj setide avonun yılbaşı ktaloğundaki 2 setten küçük olanı büyük olanı son anda almaktan vaz geçtim, buda marycimin ama renkleri görünce epey beğendim.

 
rujlar ve 2 allıktan oluşan üst kısmı , sağdaki allık epey hot mama ya benziyor, soldaki mat epey koyu bir  pembeki soldaki hoşuma gitmedi.


 
farların hepsi ışıltılı bol simli kalıcılığını test edemedik bugün elimize ulaştılar ama siyah olanı elimde denedim orta halli renk veriyorki makyaj setinden vazgeçme nedenimde biraz buydu ama renkler çok güzel bazla süper olur diye düşünüyorum.



bu setinde danışman fiyatı 40 tl gibi satış fiyatı 53 tl idi değermi pekte değmez

 
 
sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder